ISO Belgesi Nasıl Alınır
ISO belgesi nasıl alınır, Uluslararası Akreditasyona sahip IAF – İAS veya Türkak ‘dan onaylı yetkili kuruluşlardan belge alınabilmektedir. ISO belgesi alınabilmesi için firmanın, Dökümantasyon Hazırlanması, Eğitim alması gerekmektedir. ISO 9001 belgesi alınabilmesi için firmanın Danışmanlık Hizmeti alması gerekmektedir.
Iso belgesi nasıl alınır Nereden Alınır Kim Verir veren Kuruluşlar Türkak Akretide Sertifika Ankara iso 9001 Belgesi Veren Firmalar Danışmanlık Yenileme Tse Nereden Kimler Verir Fiyatları Maliyetleri Fiyatı Ücreti İstanbul Belgelendirme Firmaları Sertifikasyon Ucuz Hızlı Belge Nedir Ne işe Yarar
ISO BELGESİ DANIŞMANLIK KAMPANYA
DETAYLI BİLGİ İÇİN BİZLERİ ARAYINIZ…?
GSM: 0541 211 4774 TEL: 0424 212 4774
Teklif Almak İçin Formu Doldurunuz
ISO Belgesi Nedir
ISO 9001 Kalite yönetim sistemi standardının ismidir.
Ayrıca ; Kuruluşun politikalarını, bağlamını, analizlerini, stratejisini, risk ve süreç yönetimini entegre bir yapıda oluşturan ve müşteri odaklı sürdürülebilirliğin sağlanmasının gerçekleştirildiği kriterlerin de Adıdır. ISO 9001 Kalite Yönetim sistemi.
ISO Belgesini Kimler Alabilir
Öncelikle ISO 9001 Kalite belgesi 2 Gruba Ayrılır.
- Kişisel belge ISO 9001 ise ( Egitim Sertifikası ) Olarak Adlandırılmaktadır.
- Firma İçin Alınan Yani Vergiye Tabii ise ( ISO 9001 belgesi ) Almaktadır.
Peki Kimler Alır Genellikle ; Kuruluş olma gereksinimlerine Önem veren. Urettigi mal veya hizmet verdigi sektörde önde Olmak İsteyen Kuruluş Yada Firmalar Tercihen Almaktadır.
( Kamu İhalerinde – Bazılarında ISO belgesi Olma Zorunlugu Vardır. )
ISO Belgesi Neden Nasıl Alınır
ISO Belgesi nasıl alınır konusu tamamen kuruluşların gönüllü tercihine bırakılmıştır. Alınması için her hangibir şart ya da zorunluluk bulunmamaktadır.
Not : Genelde Kamu İhalesine giren Firmalar Alır. Bazı İhale Şartnamelerinde de Devlet Kurumları Taleb Etmektedir.
Ancak; Belge ihityacı, müşteri talebi, ihale talebi, işletmenin kurumsallık ve disiplin arayışı, prestij vb. durumlar için de Alınabilir. ISO 9001 Belgesi nasıl alınır
ISO Belgesi Başvuru Evrakları
Vergi levhaѕı
imza sürgüsü
Oda Kaydı,
Faaliyet Belgesi
Tiсaret Sіcіl Gаzetesi,
Kapsam
SSK iş Dökümü.
Danışmanlık için İstenilen Bilgiler
- Firma Sektör
- Çalışan Sayısı
- Alınacak Olan Belge Turu ( Turk kak ) – ( Yabancı Akreti )
- Danışmanlık – Türü
Bu gerekli Bilgileri Talep ettikten sonra Firmaya fiyat verilir. ISO Belgesi Fiyatı – Belge Ücreti – Danışmanlık Ücreti Kabul Görmesi Durumunda.
Firma Analizi Yapılır. Akabinde Danışmanlık Hizmeti Alınır.
NOT : Kuruluşunuzun ISO belgesi Alması için kuruluş tarihinden 2 ay gibi bir zamanın geçmiş olması gerekir,
( Dökumantasyon ve Sistem Kurulumu Hazırlama, Uygulanması ) Danışmanlık Detayları İçin Lütfen Bizi Arayınız. iletişim için Tıklayın.
Firma Nezdinde Gerekli Danışmanlık Çalışmaları Yapılmasına Müteakip İlgili yetkili Belgelendirme Firmasından
( Turkak & Yabancı Akretide )
Belge Türüne göre Denetime Tabi Olacaktır. Gerekli Şartları Sağlayacan ve Denetimden Geçen Firma ISO Belgesini Almaya Hak kazancaktır.
Danışmanlık ve Belgelendirme için Bizleri Aramaktan Çekinmeyin.
ISO BELGESİ DANIŞMANLIK KAMPANYA
DETAYLI BİLGİ İÇİN BİZLERİ ARAYINIZ…?
GSM: 0541 211 4774 TEL: 0424 212 4774
İçindekiler