ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır

ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır

ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır Uluslara Arası Akretidasyona Sahip Türkakdan veya IAF – İAS  Onaylı Yetkili kuruluşlardan belge Alınabilmektedir. ISO 9001 Belgesi Alına bilmesi için Firmanın Dökümantasyon Hazırlanması , Eğitim Alması Gerekmektedir. ISO Belgesi Alınabilmesi İçin Firmanın Danışmanlık Hizmet Alması Gerekmektedir.

iso 9001 belgesi nasıl alınır Nereden Alınır Kim Verir Yenileme Ankara Ücreti Fiyatı Maliyeti Danışmanlık ISO Belgesi Ücreti Kuruluşlar Sertifikası Kimler Alabilir Kim verir Fiyatları Maliyetleri İstanbul Danışmanlık Ücreti Sertifikasyon iso 9001 Belge Ucuz Sertifika Almak Yapılması Gerekenler

ISO BELGESİ DANIŞMANLIK KAMPANYA

DETAYLI BİLGİ İÇİN BİZLERİ ARAYINIZ…?

GSM: 0541 211 4774  TEL: 0424 212 4774

Teklif Almak İçin Formu Doldurunuz







    ISO 9001 Belgesi Nedir

    ISO 9001 Kalite yönetim sistemi standardının ismidir.

    Ayrıca ; Kuruluşun politikalarını, bağlamını, analizlerini, stratejisini, risk ve süreç yönetimini entegre bir yapıda oluşturan ve müşteri odaklı sürdürülebilirliğin sağlanmasının gerçekleştirildiği kriterlerin de Adıdır. ISO 9001 Kalite Yönetim sistemi.

    ISO 9001 Belgesi Kimler Alabilir

    Öncelikle ISO 9001 Kalite belgesi 2 Gruba Ayrılır.

    1. Kişisel belge ISO 9001 ise  (  Egitim Sertifikası ) Olarak Adlandırılmaktadır.
    2. Firma İçin Alınan Yani Vergiye Tabii ise      (  ISO 9001 belgesi )  Almaktadır.

    Peki Kimler Alır Genellikle ; Kuruluş olma gereksinimlerine Önem veren. Urettigi mal veya hizmet verdigi sektörde önde Olmak İsteyen Kuruluş Yada Firmalar Tercihen Almaktadır.

    ( Kamu İhalerinde – Bazılarında  ISO 9001 belgesi Olma Zorunlugu Vardır. )

    ISO 9001 Belgesi Almak Zorunlumu

    ISO 9001 Belgesi nasıl alınır konusu tamamen kuruluşların gönüllü tercihine bırakılmıştır. Alınması için her hangibir şart ya da zorunluluk bulunmamaktadır.

    Not :  Genelde Kamu İhalesine giren Firmalar Alır.  Bazı İhale Şartnamelerinde  de Devlet Kurumları Taleb Etmektedir.

    Ancak; Belge ihityacı, müşteri talebi, ihale talebi, işletmenin kurumsallık ve disiplin arayışı, prestij vb. durumlar için de Alınabilir. ISO Belgesi nasıl alınır

    ISO 9001 Belgesi Başvurusu Evrakları

    Vergi levhaѕı
    imza sürgüsü
    Oda Kaydı,
    Faaliyet Belgesi
    Tiсaret Sіcіl Gаzetesi,
    Kapsam
    SSK iş Dökümü.

    Danışmanlık için İstenilen Bilgiler

    1. Firma Sektör
    2. Çalışan Sayısı
    3. Alınacak Olan Belge Turu  ( Turk kak ) –  ( Yabancı Akreti )
    4. Danışmanlık – turu

    Bu gerekli Bilgileri Talep ettikkden sonra Firmaya Fiyat Verilir.  ISO 9001 Belgesi Fiyatı –  Belge Ucreti – Danışmanlık Ucreti Kabul  Görmesi Durumunda.

    Firma Analizi Yapılır. Akabinde Danışmanlık Hizmeti Alınır

    NOT : Kuruluşunuzun ISO 9001 belgesi Alması için kuruluş tarihinden 2 ay gibi bir zamanın geçmiş olması gerekir,

    ( Dökumantasyon ve Sistem Kurulumu  Hazırlama, Uygulanması )   Danışmanlık Detayları İçin Lütfen Bizi Arayınız. iletişim için Tıklayın.

    Firma Nezdinde Gerekli Danışmanlık Çalışmaları Yapılmasına Muteakip İlgili yetkili Belgelendirme Firmasından

    ( Turkak  & Yabancı Akretide )

    Belge Turune göre Denetime Tabi Olacaktır. Gerekkli Şartları Saglayacan Ve Denetimden Geçen Firma ISO 9001 Belgesini Almaya Hak kazancaktır.

    Danışmanlık Ve Belgelendirme için Bizleri Aramaktan Çekinmeyin.


    ISO BELGESİ DANIŞMANLIK KAMPANYA

    DETAYLI BİLGİ İÇİN BİZLERİ ARAYINIZ…?

    GSM: 0541 211 4774  TEL: 0424 212 4774

    ISO 9001 Belgesi Nasıl Alınır

    Formumuzu doldurun, sizi arayalım

    Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun Kalite Danışmanlık ve Belgelendirme çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!

     





      captcha


      İçindekiler

      YARDIMA MI İHTİYACINIZ VAR? BİZİ ARAYIN

      Call Now ButtonDestek & Bilgi Hattı